събота, май 02, 2009

Помните ли?


И умоляващото: "Само още малко, мамо..."





Share/Bookmark

9 коментара:

  1. Е това ме върна 30 години назад....:)))Какви времена бяха:)

    ОтговорИзтриване
  2. Wow,so cool!Wonderful blog.Coming to your blog We are very pleased to.
    Nice to meet you.We upload something about the works to the blog.
    We invite you to our blog.Look forward to your visit.Happy every day!

    http://china-cutter.blogspot.com/

    ОтговорИзтриване
  3. Хубави времена бяха за децата. Игри, смях и веселби до тъмно :)))

    ОтговорИзтриване
  4. :)Хубав спомен.Не обичах този сигнал навремето, но днес ме кара да се усмихвам:)

    ОтговорИзтриване
  5. :-) звучи ми познато. "Ставайте, дечица!"

    ОтговорИзтриване
  6. Вече е в телефона ми като аларма за събуждане :D

    ОтговорИзтриване
  7. Ох, любимите на децата ми, как ставаха с мъка сутрин. :)

    ОтговорИзтриване

Забележка: Само членове на този блог могат да публикуват коментари.

"Ако моженето беше равно на желанието -
критерият не би бил важен.
Върховното в езика е -
безсилието да изкаже."

Емили Дикинсън

Случайни публикации