четвъртък, септември 15, 2011

Ограниченост, граничеща с безграничност




·       Всички отсъстващи да си кажат номерата!

·       Престанете да говорите, че ще преместя целия клас на първите чинове!

·       Вземете учебниците и препишете урока наизуст.

·       Млъкни,  когато те изпитвам!

·       Първо кръстовището ще пресекат хората, после ще преминем ние.

·       Ти какво? Тъп ли си? Тъпите като не помнят си записват. Ето – аз си записвам.

·       Ядрената бомба винаги попада в епицентъра.

·       Стой там и слушай тука!

·       Храстът е сноп растения, израстващи от една точка.

·       Ако искаш да отговориш, по-добре млъкни.

·       Обиколки на игрището от мен - до междучасието!

·       Сега ще разбера кой е виновен и ще накажа който ми падне!

·       Тръгваме привечер на разсъмване.

·       Гърлото те боли? Учи си уроците и ще ти мине!

·       Кормилото служи за завой надясно, наляво и в други посоки.

·       Аз не съм овца, за да ме водят на повод като крава!

·       Затваряйте си устите – гащите ви се виждат.

·       Ограниченост, граничеща с безграничност.




Share/Bookmark

29 коментара:

  1. Радвам се да те видя отново на линия :ш

    ОтговорИзтриване
  2. Ехееее, пак си тук. Здравей, Слънчице!

    ОтговорИзтриване

  3. Сега...аз за храста и кормилото съм съвсем съгласна! :з

    ОтговорИзтриване
  4. ха ха ха ха ха ха ха, бях ги забравила :ц

    ОтговорИзтриване
  5. Благодаря ви за милите думи, приятели!
    Ще бъда на линия след мяколко дни.
    Тази публикация беше планирана от преди месец и половина :д

    Бях болна, след това се опитах да се възстановя :м, върнах се от така нареченият курорт и ми гръмна компа от токов удар,... пълен погром :р

    Липсвате ми! :ъ

    Блага

    ОтговорИзтриване
  6. :в Щом и компа ти е гръмнал, значи всичко е в реда на нещата! {}

    ОтговорИзтриване
  7. Или поне започвам да отблъсквам от дъното, защото мога и да си продължа да копая надолу, к'во ми пречи - ни умЪ , ни УбразУванието :д :ф :г

    Не е ли така, Гло? :в

    Блага

    ОтговорИзтриване
  8. Големи изцепки има... много смях

    ОтговорИзтриване
  9. Сигурно всички сте чували поне половината от тези изрази в училище :)
    На мен ми хареса - Млъкни, когато те изпитвам!
    Защото класната ми го казваше всяка седмица :D

    ОтговорИзтриване
  10. Млъкни, когато те изпитвам! - Това най-много ми харесва и ме радва :а

    ОтговорИзтриване
  11. Ахахаха... леж съм от смях, страхотна колекция бисери!

    ОтговорИзтриване
  12. Гадно нещо са ограниченията, но не може без тях.
    кухни по поръчка

    ОтговорИзтриване
  13. Забавни каламбури!И за съжаление се срещат много често!

    ОтговорИзтриване

Забележка: Само членове на този блог могат да публикуват коментари.

"Ако моженето беше равно на желанието -
критерият не би бил важен.
Върховното в езика е -
безсилието да изкаже."

Емили Дикинсън

Случайни публикации