четвъртък, юли 21, 2011

Разни идеали



- Сис╒, моля те, престани! Остави ме на мира!
- Да престана! – искрено се възмути високата блондинка на осемсантиметрови токчета, с лицева бойна окраска, на която биха завидели потомствените индианци: сребристо-розови сенки, дълги сини мигли, едва издържащи прекомерния слой туш, с бляскаво цикламено червило, което можеше да те заслепи дори в тъмното. Тя се намуси, сви пухкавите си устнички в смешна гримаса, и се залюля на иглените си токчета – аха да се прекършат. Погледна с укор приятелката си Али, галено от Албена, и започна отново:
- Погледни се! Ако не бях аз...
- Не се мръщи. – посъветва я Али с лека усмивка – От това преждевременно ще се сбръчкаш.
Сис╒ изплашено трепна и мигновено придаде на лицето си непроницаемо изражение, без обаче да променя тона с който пилеше на главата на упоритата си приятелка.
- Огледай се! Навън е двадесет и първи век: прогрес, технологии, интернет, сайтове за запознанства, скайп, шопинг и... козметика, в края на краищата. – приведе най-убедителните си доводи Сис╒. – А ти дори нямаш ново гадже!
- И за какво ми е? – искрено се учуди Али. – На мен и Кърк ми стига.
- Но Кърк е куче!
- Какво от това? С  какво е по-лош от някакъв си там учил-недоучил надут кухар? Кърк ми създава по-малко проблеми и никога не се прави на нещо, което не е.
Тук вече Сис╒ едва не изпадна в шок, но все пак реши да хвърли в боя и последните боеприпаси:
- Поне отвори лаптопа, изпратила съм ти покана за G+, социализирай се! А ти, ти... ти четеш! И дори не четеш Коелю! Ти си луда!
- Това диагноза ли е? 
- Не. Просто констатация. – фръцна се на токчетата си Сис╒ и хукна навън. До срещата с новото ╒ гадже оставаха само три часа. Абсурд да успее да се приготви...




Share/Bookmark

Няма коментари:

Публикуване на коментар

:п :1а :2а :3а :4а :5а :6а :7а

Забележка: Само членове на този блог могат да публикуват коментари.

"Ако моженето беше равно на желанието -
критерият не би бил важен.
Върховното в езика е -
безсилието да изкаже."

Емили Дикинсън

Случайни публикации