петък, ноември 20, 2009

Аз живея така както чета







А чета така: Чета, чета, а след това нещо ме разсейва. Разсейвам се над това, което ме е разсеяло, а когато се върна към недочетеното, очите ми подсъзнателно попадат на мястото от което трябва да продължа да чета. След десетина секунди, в главата ми влита тънка, като писък на комар, мисъл. Една и съща: „Дали от това място трябваше?...” Мисълта постоянно ме сръчква да се върна няколко страници назад и да проверя. Което и правя. Всеки път. Връщам се, чета, прочетеното ми е познато, стигам до мястото от което съм искала първоначално да продължа, и винаги се убеждавам, че точно това е мястото където съм прекъснала, защото съм се разсеяла, тъй като нещо ме е разсеяло...:)
Същата неразбория е и в живота. Живея. И няма причина да проверявам, и преживявам от точното място ли живея. Откъдето съм се расеяла, оттам трябва и да продължа. Без да преживявам излишно. Ама не! Мен през цялото време ме тегли най-безинтересните места да препрочитам преживявам отново и отново по няколко пъти!




Share/Bookmark

Няма коментари:

Публикуване на коментар

:п :1а :2а :3а :4а :5а :6а :7а

Забележка: Само членове на този блог могат да публикуват коментари.

"Ако моженето беше равно на желанието -
критерият не би бил важен.
Върховното в езика е -
безсилието да изкаже."

Емили Дикинсън

Случайни публикации