понеделник, октомври 26, 2009

Съревнование по самозалъгване






                                Готови... Внимание... Старт!

                               - Имам невероятна работа! - изскача някой напред, изпреварвайки старта.
                               - А аз утре ще завърша проекта! - с гигантски скок съкращава дистанцията съперникът отдясно.
                               - Аз пък, днес ще си върна всички борчове! - хладнокръвно поддържа темпото един от фаворитите за златния медал.
                               - А аз само още пет минутки ще се потъркалям в леглото и отивам да ставам милионер! - застъпва го по петите най-близкият преследвач.
                               - Аз изобщо няма да стана от кревата заради пари, по-добре да умра от глад! - раздава се войнствен вик, изостряйки конкуренцията.

                              Нататък всички гласове се смесват безпорядъчно, опитват се отчаяно да се надвикат, с мръсна газ на завоите.
                              - А аз ще постигна всичките си мечти!
                              - Готов съм да преживявам само с най-необходимото!
                              - На мен изобщо нищо не ми трябва!
                              - Ще спра да пия!
                              - А аз - да пуша!
                              - Мен всички на работа ме уважават!
                              - Жена ми ми е вярна!
                              - А аз ви казвам, че в света има повече добро, отколкото зло!

                              Колко жалко, че в съревнованието по самозалъгване победители няма! Нали всеки се състезава по свои собствени правила, а пистите на живота са непостоянни...


Share/Bookmark

Няма коментари:

Публикуване на коментар

:п :1а :2а :3а :4а :5а :6а :7а

Забележка: Само членове на този блог могат да публикуват коментари.

"Ако моженето беше равно на желанието -
критерият не би бил важен.
Върховното в езика е -
безсилието да изкаже."

Емили Дикинсън

Случайни публикации