сряда, декември 09, 2009

Метафоризми

     
 
  • Ако неочаквано ви е споходила добра идея, знайте: това е моя идея. Просто се е заблудила.
  • Ако тя спори, това още не означава, че той не е съгласен.
  • Доколкото ми се иска да промените своето мнение, принудена съм да се съглася с вас.
  • Дойдох и победих. Видях – после...
  • Рецепта за всеобщо щастие: всекиму – своето... и още малко чуждо.
  • Очаква ви голямо минало.
  • Тя превзе всичките му мисли, и нямаше никаква надежда да му ги върне.
  • Аз бих си тръгнала от теб накъдето ми видят очите. Но те гледат теб.
  • Всички ъгли на любовния триъгълник са много остри, а сбора им е много повече от 180 градуса.
  • Толкова дълго разговарям с теб, че вече нетърпимо ми се иска да кажа нещо.
  • Тя го постави на мястото му, но когато се върна, не го намери.
  • Дойде със сериозни намерения и си тръгна без тях.
  • От два възможни отговора на неговото предложение, тя с лекота избра единствения грешен.
  • Много ми е дадено. Остава да изясня какво именно.
  • Много не ми е дадено. Остава да изясня кой не ми го е дал.
  • Щастието е когато всичко ти се струва така, както ти се иска.
  • Чакаха го велики дела, но той закъсня.
  • Какво лице препочитате: своето или човешко?
  • Спорът е особено напрегнат и увлекателен, ако едната страна познава предметът на спора само по дължина, а втората на ширина.
  • Аз мисля, следователно ти съществуваш.
  • Тя му присвои званието „приятел от запаса”.
  • Не можа да му прости своята изневяра.
  • Честен? Та той на кентавъра коня ще открадне!
  • Вундеркиндите завършват училище, но по-често училището довършва вундеркиндите.
  • Ако жената мълчи – слушай внимателно!
  • Не си създавайте чужди проблеми.
  • По-рано имаше цели, сега все повече мишени.
  • Опашката на човека е рудиментирала, а необходимостта да я върти е останала.
  • Жените превъзхождат мъжете във всичко, дори в равенството.
  • От лабиринта винаги има изход...към Минотавъра.
  • Светло бъдеще? Защо не, и сивото на черен фон изглежда светло.
  • Вселенска глупост? Не стесняваме ли прекалено границите?
  • Ако ви се иска да извършите нещо глупаво, побързайте – ще ви изпреварят.
  • Не мога да лъжа, когато така безсрамно ми вярват. 


Share/Bookmark

Няма коментари:

Публикуване на коментар

:п :1а :2а :3а :4а :5а :6а :7а

Забележка: Само членове на този блог могат да публикуват коментари.

"Ако моженето беше равно на желанието -
критерият не би бил важен.
Върховното в езика е -
безсилието да изкаже."

Емили Дикинсън

Случайни публикации