сряда, октомври 07, 2009

Кой е ...






...този?
Отговорете ми, моля.



Share/Bookmark

5 коментара:

  1. Настрадин Ходжа... в съвременен вариант :D

    ОтговорИзтриване
  2. :)Не знам, ама трябва да е/са много важен/важни, защото чак паметници са им издигнали:
    http://kaleidoskopche.blogspot.com/2009/09/blog-post_07.html

    ОтговорИзтриване
  3. Отидох, видях, коментирах. Жалко, че не го бях видяла преди, ама по него време бях бавачка :)
    Такива паметници ни трябват и на нас.

    ОтговорИзтриване
  4. :)Прилича ми малко на мен в някои моменти от живота ми:).

    ОтговорИзтриване

Забележка: Само членове на този блог могат да публикуват коментари.

"Ако моженето беше равно на желанието -
критерият не би бил важен.
Върховното в езика е -
безсилието да изкаже."

Емили Дикинсън

Случайни публикации