сряда, октомври 28, 2009

Душевен ремонт





Душата пак разболя се опасно,
макар че церих я с поезия -
лечение фино и ефикасно,
но пък временно взе, че излезе.

Рекох си, баста, адио, не ставаш,
щом ми даваш дефекти отново.
Трийсет сребърника в дюшека оставих,
ще ми стигнат навярно за нова.

Размислих обаче и угризения
бодливички пак ме налегнаха,
че кръст с нея носим от толкова време,
и дадох шанс, рекох- последен е..

Речено сторено, четох обяви,
затърсих душевед дипломиран
(тези пък дефицит се оказаха),
хеле, намерих накрая един..

Майсторе, здрасти, лошава работа,
дамата е закъсала много
и фИра взе нещо често да дава,
просто плаче за основен ремонт.

Ала внимавай - малко особена
тя е, чешитка нещо си пада,
мечти си отглежда, търси любови
и по чужди трагедии страда.

Хайде, наслука и работа лека,
а аз, докато ти ремонтираш,
със валидол ще почерпя сърцето,
а пък тебе със шшшуменска бира.







Share/Bookmark

9 коментара:

  1. Много Добро Блага :) Благодаря ти -ремонтирах се до степен усмивка :)

    ОтговорИзтриване
  2. Страхотно е,много ми хареса!Все едно за мен е писано:), въпреки,че съм на много повече от 30...:)

    ОтговорИзтриване
  3. Моята нещо също проскърцва,за основен ремонт май тихичко стене и смърча.За туй ще те замоля горещо,мила Блага ми,прати спешно телефона на майстора ,драга!Че вече ни валидоли,ни диазепани помагат,нито слушалки /да не чувам/,ни очила слънчеви /да не виждам/ спомагат!Скърца,буксува и стене горкана,а пък и едничка ми е,нямам резервна за смяна.Поздрави и усмивки!

    ОтговорИзтриване
  4. Благи пращай го при мен тоя майстор.Спешно.Целувки!

    ОтговорИзтриване
  5. Ми погледнете го на картинката - нередовен ми се види. И той плаче за ремонт :)))

    ОтговорИзтриване
  6. Хаха,тогава терапията ще е взаимно двупосочна-душа/майстор или обратно? :D ;)
    Блага,те БАШ-майсторите са си такива -малко чепати,малко непохватни,ама пък чаровни!

    ОтговорИзтриване

Забележка: Само членове на този блог могат да публикуват коментари.

"Ако моженето беше равно на желанието -
критерият не би бил важен.
Върховното в езика е -
безсилието да изкаже."

Емили Дикинсън

Случайни публикации