Благи, направих си труда да изчета цялото отворено писмо, въпреки антипатията към автора му. И за пореден път се убеждавам, че освен големи локуми, друго градивно не видях. При цели 26 години стаж в сферата на образованието, г-нът би трябвало да изтъкне в отвореното писмо някакви КОНКРЕТНИ предложения за реформи, касаещи така широкоразвяваната свобода в образованието. Не видях такива. Авторът, види се, просто е влюбен в тази дума. И в думите изобщо. Свобода, та свобода. На самите ученици и студенти никой не им забранява да използват свободния избор и собствените си глави - това дори се насърчава.
Лицата, към които е отправено писмото, и без да са философи и психолози, разбират къде и в какво са проблемите. Авторът на писмото някак си тръби за реформи, които са нужни, без сам да я наясно какви точно. Когато предложи в точки какво да се направи, може би съответните инстанции ще му обърнат по-голямо внимание. Засега писмото му е просто един голям локумен анализ.
Хриси, аз също не го чета отдавна. Философ човек, какво друго очакваш, освен локуми да разтяга ;) Все пак, реших да помогна в разпространението, някои от констатациите са верни. Пък може и да има полза, знам ли...
Като се научи да се изразява по-стегнато ще му помогнем да се популяризира. Това писание само като му видиш обема и ти се отщява да го захващаш изобщо. А що се отнася до образованието, основният проблем е: НЯМА ПАРИ.
Благи, направих си труда да изчета цялото отворено писмо, въпреки антипатията към автора му.
ОтговорИзтриванеИ за пореден път се убеждавам, че освен големи локуми, друго градивно не видях. При цели 26 години стаж в сферата на образованието, г-нът би трябвало да изтъкне в отвореното писмо някакви КОНКРЕТНИ предложения за реформи, касаещи така широкоразвяваната свобода в образованието. Не видях такива.
Авторът, види се, просто е влюбен в тази дума. И в думите изобщо.
Свобода, та свобода. На самите ученици и студенти никой не им забранява да използват свободния избор и собствените си глави - това дори се насърчава.
Лицата, към които е отправено писмото, и без да са философи и психолози, разбират къде и в какво са проблемите.
Авторът на писмото някак си тръби за реформи, които са нужни, без сам да я наясно какви точно.
Когато предложи в точки какво да се направи, може би съответните инстанции ще му обърнат по-голямо внимание.
Засега писмото му е просто един голям локумен анализ.
Хриси, аз също не го чета отдавна.
ОтговорИзтриванеФилософ човек, какво друго очакваш, освен локуми да разтяга ;)
Все пак, реших да помогна в разпространението, някои от констатациите са верни. Пък може и да има полза, знам ли...
Като се научи да се изразява по-стегнато ще му помогнем да се популяризира. Това писание само като му видиш обема и ти се отщява да го захващаш изобщо.
ОтговорИзтриванеА що се отнася до образованието, основният проблем е: НЯМА ПАРИ.